10 ay 5 günlük oğlum var. Yaklaşık 15 gündür resmen uyumuyor. Normalde yanına yatıyorum pış pış yapıyordum öyle uyutuyordum. Şimdi şanslıysam memede uyuyor. O da artık canına tak ederse öyle. Odaya gidince başlıyor ağlamaya 1 saat susmuyor. Bende pes ediyorum salona gidiyoruz bu sefer de uykusu olduğu için ağlıyor kucağımdan inmiyor. Dişleri patladı hep arka arkaya atak döneminde olduğunu da biliyorum ama nasıl uyutacağım ben bu çocuğu