BalAnne1 Silmeyin, ılıktan bir tık daha soğuk suyla sık sık yıkayın, altını bezlemeyin, sürekli hava almalı ki çabucak geçsin, zaten bez yakar yavrucağı. Et ete değincede yakabilir bu yüzden yumuşak dokulu bol bir alt giydirebilirsiniz isterseniz ama açık kalması daha iyi olucaktır. Kendinden kortizonlu ve antibiyotikli sarı renkte hametan var, pişik kremi isterseniz eczacıya yada doktora sorarak kullanabilirsiniz. Benim kızımın teni çok hassas ve alerjik bir çocuk. Maalesef pişik en korktuğum şeydir ve olduğu zaman bu kremden başkası geçirmezdi, doktor ısrarla bu kremi kullanmamı söylerdi, bir tek bu krem işe yarardı bizde. Islak mendille siliyorsanız eğer pişikten sonra silmeye devam etmeyin. Islak mendil pişik yapıyor. Sürekli ılık suyla yıkayın altını değiştirdiğinizde. Su gerçekten çok rahatlatıyor içim acıdı bebeğinize lütfen yıkayın altını çok ferahlar. Ben kızımın altına yorgan serer bacaklarını açarak yatırırdım, yıkardım krem sürerdim zaten acısı var hareket edemezdi ama yat annecim kalma ki geçsin ilaç sürdüm derdim bacakları açık uzanırdı, sizde böyle yapın bacaklarını açık tutarak dursun mümkünse bir süre. Bu şekilde 2 güne bile kalmıyor akşamına kızarıklar hafifliyor. En azından acısı hafifler bir nebzede olsa. Pudrada kullanmayın o da benim kızımda çok pişik yapardı. Herkes pişik kremini pişik olunca sürün der ama siz onları dinlemeyin pişik olmasada sürüceksiniz ki pişik olmasın. Pudra yerini kremi, ıslak mendil yerine su kullanın.