Seymaozdg İyi akşamlar kızımda idrar yolu engeksiyonu var yarın doktora çıkacağız 5 aylık kültür isterlermi yoksa ilaç yazarmı direk
Gamze00777 Seymaozdg benim bebeğimde 5 aylık uyurken ağlayarak uyanıyor normalmiş bu durum. Enfeksiyon olduğunu nerden anladınız
Seymaozdg Gamze00777 idrarı kokuyordu birde bezinde idrarını koyu gördüm doktor idrar tahlili verdi orada lökosit pozitif çıktı yani engeksiyonmuş
Gamze00777 Seymaozdg benimde kızımın biraz koyu idrarı. Biraz da kokuyor bende hemen götüreyim yarın ya belki vardır
Dereninannesi38 Seymaozdg 3. Gün cıkmıs oluyor. Bize enfeksiyon çıkınca antibiyotik yazmıştı kültür çıkınca da verdiği ilaç bakteriye dirençli çıkınca değiştirmişti ilacı. Sizin de öyle olur muhtemelen
Seymaozdg İnşallah yoksa çok sıkıntı çekeceğiz gibi tuvaletini yaptığını hissediyorum ağlamasından 🥺🥺