Merhabalar bende goldan goat kullanıyorum bebeğim 2 ay 21 günlük. Önce hipp kullandım bizde çok gaz yaptı geceleri bile inleyerek uyuyordu bebeğim. ama goldan goata geçince sorunlar bitti. Kaka konusunda da ben mamasına sabah ve akşam zeytinyağ damlatıyorum faydası oluyor. Her çocuk kendine özeldir mama konusunda inanın çocuklar karar veriyor hangisi iyi gelecekse onu bulana kadar hepsini deneyin