Edaaaaawww Bebeğim 10 gün sonra beş aylık olacak uykudan çığlık atarak uyanıyo sürekli ne memede nede sallayarak sakinleştiremiyorum benim gibi olan varmı hanımlar veya geçiçi birsey midir çok fena oldu ıyumak kabusa dönüyo 😞 gündüz de aynı gece de çığlık çığlığa
Aybukem17 Edaaaaawww benim bebeğim de 4 ay 19 günlük oda hep çığlık çığlığa uyanıyor emmek istemiyor itiyor beni sanki bir yeri agriyormus gibi ağlıyor
Mommy123 Edaaaaawww merhabalar doktorumuz o dönem kontrolünde bize çığlık atarak uyanıyor mu diye sormuştu. Günlük hayatında yaşadıklarını rüyalarında anlamlandırmaya calsiiyorlarmis. Doktor hemşire aşı vb kontrollerden korkarlar rüyalarına girer diye açıklamıştı. Eğer diş değilse böyle bir şey olabilir. Diş döneminde de hemen diş çıkmasa bile damaklarda oluşum meydana geldiği için anı ağrı acı olabiliyor. Biz böyle olunca tetagil veriyoruz doktorumuz önerdi.
zynpylmaazz 3 aylık bebeğim de bir kere o şekilde uyanmıştı gece ben de ne yapacağımı bilemedim çok kötü bir durum allahtan bizde bir daha olmadı emzirerek sakinleştirmiştim bir süre sonra , umarım siz de bir daha yaşamazsınız
Edaaaaawww Irmakprensesinannesi kolik değil ama atak siye düşünüyorum bende inşallah uzun sürmez git gide fazlalaşıyo uyku problemi
Edaaaaawww Mommy123 merhaba evet diş olma ihtimali de çok Yüksel bütün belirtiler var çünkü tedagil nedir ne işe yarıyor acaba ?
Mommy123 Edaaaaawww merhabalar diş etini rahatlatiyormus. Dişlerin kolay ve sancisiz çıkmasını sağlıyormuş. Bitkisel içerikli minik paketlerde toz bir ilaç. Doktorumuz önermişti biz memnun kaldık.