Hanımlar 24 günlük kız bebeğim var. Anne sütüm sanırım yetersiz geliyor. Bugün sütümü sağdım 90ml çıktı. Yarım saat sonra ağlamaya başladı. 2-3 saat kolumda pışpışladım, uyutmaya çalıştım ama yok dalmadı 10 dak sonra geri uyandı. Ta ki mama verene kadar, ağlama krizi geçti uykuya daldı.
Sorum şu siz 24 günlük bebeğinize ne kadar anne sütü veriyorsunuz. Benimki obur mu, normal mi anlamıyorum