Kizlar sürekli hastayız ama sürekli. Her ay doktor görüyoruz bu ay daha dolmadan 2 kere hastalandı. 1 haftadır hasta hala yapmadığım denemediğim şey kalmadı. Bağışıklığı güçlü olsun diye ağlaya zorlaya 24 ay emzirdim. O bile fayda etmedi. Sürekli dışarı çıkan kalabalığa da girmiyoruz ama nafile. Ne yapayım da bu bağışıklık guclensin bilmiyorum. Her ay korkuyla bekliyorum artık hastalanacak diye. 4 gudnur gripti ilaç kullandık, sprey kulliyoruz, tam iyileşti derken bugünde öksürüğü tekrar burun akıntısı tıkanıklığı başladı. Öksürüğü tereyağ pekmez yaptım. Artık okadar moralim bozuluyor ki bakamıyorum mu niye bu çocuk sürekli hasta diye.