İyi geceler hanımlar. Ben en son adetimi 12 ağustosta oldum emzirdiğim içinde adet olmuyorum sandım. Artık 4 ay geçtiği için test yaptırdım bugün ve hamile çIktım. Sıfır belirti ama. Ebe hanımda söylediğin haftaya göre beta hgc oranın çok düşük 8 haftalık bir oran gibi dedi. Boş gebelik olabilir dedi. Yarın randevu aldım kadın doğuma. Ama hiç boş gebelik yaşayan biri oldumu belirtileri nelerdir.