Bulutt Kızlar 7ekimde kürtaj oldum ve ilk adetimi 7 kasımda gördüm cumarteside günümdü ama olacağıma dair bir belirti olmadığı için test yaptım negatif çıktı. Ama hala adet olmadım kürtajdan sonra başına böyle bir şey gelen oldu mu acaba ?