1balkizannesi 1mom1beybi Mesela saati saatine uyuyup uyandırıyor dum 4 aylıkken başladım mesela Sabah altıda kaldır yiyordum günü bölerek 8′de uyutuyor dum onda kaldırı yordum 12′de uyutuyor dum ikide kaldırıyor dum 4 te uyutuyordm 6da kaldiriyordum 3 uykumuz bu şekildeydi bebek ler düzen aşığdr😊
1balkizannesi 1mom1beybi gece uyandirmadm uyku eğitimi vermeyi gece beslenmesinden bıktığım için akıl ettim Yeter artık dedim kocaman oldu artık uyusun dedim öğrendiğim bilgilere göre kesintisiz uyuya biliyorlarmış bebekler O yüzden bir komşum yardımcı oldu genellikle onun ikinci çocuğu şu anda beraber verdik sayılır uyku eğitimini 🎀😊
1mom1beybi 1balkizannesi mesela ilk gece beşikte uyudu o günün gündüzünde nasıl yaptınız uykuya geçiceği zamanlar.yüne beşiğe koyup beklediniz mi
Assya 1balkizannesi nasil uyanmadi mi ? Mesela su an biz 3ay 18 gunluk ve uyku gerilemesi atak falan o duzen gitti meme de ve sallayarak uyumak isdeyen benimle ayni yatakda yatmak isdeyen bi oglum var ? Siz bunlari nasil astiniz ? Bende uyku egitimi vermek istiyorum🥺
Redpepper Eğitim vermedim ama doğduğundan beri sallamadım, kucağımda sakinleştirdim beşiğine koyup sırtına pışpış yapıyorum. Umarım sallamak zorunda kalmam. Sorunuz varsa sorabilirsiniz çok şey okudum bu konuda
Oslem33 1mom1beybi benımki de öyle gunduz 20 dakıka bazen 10 dakıka 🤦♀️Napcam bilmiyorum uyku egıtımı alsam mı dyorum gece de uyumuyor sureklı uyanıyor ağlayacam artık
Sagner 1mom1beybi benim profilimdeki yazıları okuyabilirsiniz. Uzmanı değilim ama çok dinleyip araştırdım ve çok şükür başarılı oldum
1mom1beybi Sagner bende çok fazla yazı okudum ama derdim veren birine bire bir aklıma takılan soruları sormak teşekkür ederim umarım bende başarılı olurum
1balkizannesi 1mom1beybi yine saatinde besige koydum salladım 1 haftada beşiği sallamayı bıraktık kademe kademe aslında yani salamanin dozunu azaltarak😊🧿
1mom1beybi Sagner ben sün gece eğitime başladım gece 9.da yattı beşiğe dokuz buçukta kendi uyumuştu ama gece üç saatte bir kalktı bu ilk günde normal mi
Sagner 1mom1beybi evet normal bence. Bende de ilk gece uykusunda özellikle ilk saatlerde sıkça uyanmıştı. Sonra alışıyor uyanmıyor. Bebeğiniz meme emiyorsa acıktığı için de kalkıyor olabilir benimki mama içiyor
Sagner 1mom1beybi tabiki de. Şöyle düşünün bebeğinizin artık uyku şekli bu. Nasıl büyük bir insanı sallayarak ya da pişpişleuerek uyutamazsınız bebeğiniz de öyle. Artık her ne koşulda olursa olsun kendi kendine uyuyacak. Sadece sıkıntılı zamanlarda elini tutabilirsiniz elinizi göğsüne koyabilirsiniz. O da uykuya dalana kadar. Uykuya geçer geçmez çekin ki ona da alışmasın
Anne- 1mom1beybi 5. 6 ama dediğim gibi çok değişken oldu. Ben artık şey yapıyorum kulagını çekerse anlıyorum ki uykusu geldi hemen yattığı odaya götürüp kucağıma alıyorum pişliyorum. Bebeğinizi gözlemleyin mesela ben gözlemledim kulagıbı cekti uyuttugumda hemen uyudu anlıyorum ki kulak çekmesi uyku sinyali. Bu şekilde yaparsanız daha kolay oluyor. Uyku sinyallerini kaçırınca uyuması zorlaşıyor. Bide sürekli aynı rutinde yapmaya çalışın mesela artık ben şey yapıyorum akşamları banyo ondan sonra yattığı odaya gidiyorum karanlıkta ya emziriyorum ya kucağımda piş yapıyorum baya etkili oluyor belli biz düzende yapınca bebek alışıyor. Uyku sinyallerini takip edin
1mom1beybi 1balkizannesi gündüzleri salladınız ilk başlarda yani demi. İlerleyen günlerde sallamayı bıraktınız.