1 ay 19 günlük oğlum var. 2 gündür geceleri uyanmıyor normalde gece de uyanırdı 3 saatte bir beslerdim. Gece gündüz 3 saate bir besliyorum fakat gece uyanmıyor artık. Bazı danıştığım kişiler artık çocuğun uyku düzeni kurduğunu ve çok acıksa kendisi ağlar uyanır sen uyandırma büyüme hormonu kesilmesin uykusunu bölme diyor. Bazıları da acıkır kan şekeri düşer besle diyor. Ben uykusunda besliyorum ama yanlış mı yapıyorum😑 altını alırken uyanıyor ve uykusu bölünüyor sonra biraz zor uyuyor. Siz nasıl hareket ediyorsunuz tavsiye verir misiniz