Defnemiraymoms Bebeğim 1 yaşında az önce fışkırarak kustu ve ishal olmuş sebebi üşütme mı acaba yoksa başka bişey olurmu yarın doktora götürcem ama bilginiz varsa yardım eder misiniz çok tedirginim
Mother_54 Defnemiraymoms kızımda 1 yaşında geçen ishal oldu çok fena doktora görürdüm kusması varmı dedi yok dedim iştahsızlık ateş falan sordu şükğr yoktu kızımda olursa geçmezse ishali hemen getir dedi
Bursa97 Defnemiraymoms yarını beklemeyin bence acilden götürün ishal ve fışkırarak kusma bir aradaysa doktorlar normal karşılaşıyorlar pek
Asli123 Nil614kara evet gidin acile. Bazı özellerde geceleri de çocuk doktoru oluyor. Olmasa bile iletişime geçiyorlar hemen. Ben gece gündüz fark etmez götürüyorum. Tahlil yapıldığı zaman çocuk doktoru ile görüşüp karar veriliyor.
Asli123 Nil614kara benimkinde geçen hafta kusuyordu. Mesai saati bitmişti acilden giriş yaptık. Çocuk doktoru eve gitmişti ama tedavi sürecini o yönlendirmişti. Bizimki kum döküyormuş mesela idrarda çıkmıştı.
Nil614kara Asli123 Biz acile gittik iğne yapıldı kusması dursun diye durmuştu ama bugün yine kustu ateşlendi dün ateşi yoktu ishalide brz
Asli123 Nil614kara acil zaten direk iğne yapıyor. Bende gitmiştim iğne yaptı durmadı tabi kusması. Sonra özele götürdüm hemen kan idrar kaka testi yapıldı. Kum döktüğünü ögrendık