Bebegim 46 gunluk son 2 haftadir 3 gune bir kakasini yapar oldu sutumu sagip veriyorum yetmedigi icin mama da veriyorum ara ara gaz sancisi oluyor ikinmalari oluyor kac gun kakasini yapmazsa sakincali bu durum da ne yapmaliyim tecrube edip onerisi olan anneler var mi?