Umer Allah verdiyse vardır hikmeti de bence şahsen benim bebek de 4 aylık çok isterdim yaşı yakın kardeşi olsun düşünsene el ele tutup okula beraber gidecekler ömür boyu ona arakadas olacak başka arkadaş aramayacak, bir de büyüyor iki de buyur ikisi aynı anda büyüyecek evet belki başta zor olur ama sonra çifte rahata ereceksin iki çocuk elden ayaktan çıkartmış olacaksın. Şanslısın bence (benim Rahmim çok yıprandı iki yıldan önce ölüm tehlikesi varmış doktor kattiyyen yasakladı) yoksa ben isterdim ard arda yengemin öyle aynı senin gibi ikisinin arası 13 ay. Onları gördükçe hep heveslenirim o kadar mutlu büyüdüler ki