Bizde 6 aya girdik , 5 aylikken basladik soktor tavsiyesi ile ek gıda tadimlarina 🥰 bizimde bitti bana doktorum kucuk bir cay bardagini gunluk gecemeyecek sekilde veriniz , bunu ister ikiye ister uc öğüne bolun ven genelde iki ogun yapiyorum nadiren uc yebi birsey tadacaksak uc gun kurali ile taddiriyorum alerji bi tepkime olmazsa ogun olarak karıştırıyorum 🤩🥰 bi yumurtayi denemedim onuda 6 bucukda deneyecegim doktor oyle demisti 🥰