Bebeğim iki aylık ve sürekli memede kalmak istiyor sütüm çok ama sanırım doyurucu değil sürekli emmek ve öyle uyumak istiyor kilolu olduğu için artık tutarken çok yoruluyorum bi yerden bi yere giderken daha 20 dk olmadan yolda ağlamaya başlıyor ve ağzıyla memeyi arıyor mama desteği vermek istedim ama hiç bi mamayı kabul etmedi (evolvia bebelac aptamil hero baby arı mama) biberon emzik tutmuyor ağzına değdiği gibi böğürüp kusacak gibi oluyor ne yapacağımı şaşırdım kaşıklada veriyorum mamayı ama kabul etmiyor midesi bulanıyor hemen ne yapacağımı şaşırdım 😞😞