Cananed Çingene beşiği alıp memnun kalan var mı? Biz daha bugün kurduk içine koyduğumuz an uyudu , insallah tek seferlik bir şey değildir eğer bu kadar mucize bir şeyse ağlayan bebekli annelerin kesinlikle denemesi lazım
Cananed @UzayliOzge Tavana iki tane çivi çakıyosun sanırım kopçası var o şekide asılıyo ama bizim yatak odası tahta tavan o yüzden biz direkt tahtayı deldik.
Cananed UzayliOzge bence de kesin al pahalı bir şey de değil, koyduğum gibi uyuyo bide battaniyede kafası da oraya buraya sallanır bu daha sağlıklı
Cananed aylul0 siz altına bir şey koydunuz mu sert dursun diye, bebek içine gömülüyo sanki yorgan koydum ben o yüzden