Sefeff Kızlar az önce farkettim böyle şişmiş ve kızarmış sizce niye olabilir ya 😔 https://www.hizliresim.com/go6jzic
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sefeff Dolama deniyor. İltihap olmuş tırnak batması gibi. Çok mu dipten kesildi?
Sefeff Zekzek aracımzda yok kızlar acile götürmem gerekir mi sabahı beklesem bisey olurmu acaba Hvnannesi Eylusunannesiii Hvnannesi MelekSubasi
Eylusunannesiii Sefeff canim gotursen keske imkan yarat gerekirse ambulans çağır yarin gec olabilir keske bi sekilde gitseydim dememek icin gotur
Seymaemre-asya34 Sefeff bu saatte ilgilenen olmaya bilir genel cerrah müdahale yapılması gerekebikir endişe etmeyin sıcaklık varsa o yerde enfeksiyondur
Yusufeda Sefeff cnm nie oldu bilmiyorum bende annem o kremi sur bisey olmaz dedi inan surudm sabah biseyi kalmadi
Sefeff AyPerisiVeGokPrensininAnnesi eşim kesiyor tırnağını bilmyrm ama dogdudgundan beri o kesiyor hiç böyle bir problem yaşamadık
birilerivarr Dolamaya benziyor çok sızlar orası soğuk konmpres yapın rahatlasın bebiş sabah hemen doktora gidin enfeksiyon kapabilir