Saat 5ten beri uyumuyor sadece ağlıyor sanki canından parça aldım çok yoruldum artık ben tek başıma kalınca bu çocuk niye durmuyor huzursuzluk çıkarıyor uyumuyor ağlıyor kaka yapamıyor yanımda biri olunca hiç bişeyi yok yetemiyorum sanırım artık böyle düşünüyorum nabıcam ben ya 😭😭😭😭😭