Biz hip kullanıyorduk 3. Ayına kadar sonrasında kabul etmemeye başladı ve kilo alımı kötüydü iki günden beri aptamil kullanıyorum sevdi gibi ama şimdide kakası çok kötü kokuyor biberon mama red ediyoruz 3,5 4 saatte bir emiyor böyle durumla karşılaşan varmı aranızda ?