Arkadaşlar bugün memeyi bıraktırmak için tekrar bir cesaret geldi. (İlkinde başarılı olamamıştık tekrar emmeye devam etmişti kuzum) Sorum şu ki memede süt birikiyor, sağsam tekrar birikecek. Sütün çekilmesi için ne yapabilirim, illa ilaç mı kullanmak lazım ?