Shrgnrali biruykusuzanne kendi fotosujyda gece n attım tıpatıp aynısı sadece bunda o iki yastık yok gerisi hep var tulu örtüleri yanda ki kumaşlar falan hep var
Shrgnrali biruykusuzanne bizde fotgrf bakıp almıştık zten aynısı tıpatıp zten düşünen falan olur sa kndi Numara mi atar öyle watsapta da gösterebilirim sdce elimden çıkarmaya çalışıyorum biraz maddi sıkıntı var diye yoksa asla bu fiyata vermez dim hiç kullanmadım cnku
Shrgnrali Fatma_miran yok biz kargo için götüremeyiz arabamız yok yani burdan alacak kişi birebir alırsa daha iyi olur marmaris armutalandayim
ikizannesii01 Yaren53 bende mardindeyim elimde 2 adet beşik var İkizlerim 6 ay kullandı herşeyi tam isterseniz görüşelim