Neyzalp bi doktorun yazısını görmüştüm.bebeklerin yürümesi için acele etmeyin yerde ne kdr zaman geçirirse o kadar iyi.geç yürüdü diye yürümeyi beceremeyen kimse yoktur.kendi haline bırakın diyodu.düşününce cok mantıklı ben hep niye yürümüyo derdim ama illaki yürüyecek yürümeyip napacak🤷🏻♀️