10 aylığız ve hala uyku problemimiz var ya saatlerce uğraşıyorum uyuması için beşiğine koyuyorum 20. Dakika da uyanıyor sabah kadar yarım saatte bir kakıyoruz gündüz zaten uyumuyır yarım saat anca ben 40 çıktığından beri düzelmesini bekliyorum ama giderek daha da uyumuyor. Etrafımda herkesin bebeği maşallah uyuyor ben bi yerlerde yanlış yapıyorum sanırım artık uyku düzeninin oturması lazımken bütün gün uyulmadığı gibi kucağımdan da inmiyor asla oyuncak oynamıyor sürekli dışarıda kucakta gezmek istiyor artık ne yapacağımı şaşırdım uyku nasıl birseydi diye düşünür hale geldim . Doktora söylüyorum egzamasına bağlıyor huzursuzluğunu ama ben artık birley mi var diye korkuyorum yani varsa önerileriniz alırım