Merhaba Anneler
5 ay 22 günlük kızım. 1 haftadır mama yemiyor ısrarla günde 1 yada 2 kere 120 cc anca içiyor. Bu aralar yine çok gazı var. 2 gündürde ateşi 37-37.5 cıkıyor iniyor sürekli kontrol altında. Geceleri çok huysuz huzursuz sürekli ıkılfıyor. El hep ağızdan kaşıkla ağzına bişey verdiğimde kaşığı damağında sıkıştıryor.
Damakalarına jel sürdüğümde birwz rahatlıyor. Geceleri apansızın çığlık çığlığa uyanıyor. Diş belirtisi öi sizce ?sizler böyle belirtii yaşayıp ne kadar zamanda çıktı dişleri ?