Bir_prens_bir_prenses Benim oğlum da 58 günlük hala gözlerinde ve ağladığında yüzünün belirli kısımlarında sarılık var. Fototerapi aldık bizde. Açıkçası başlarda çok üzülüyordum. Ama şimdi ne zaman ağlasa emziriyorum. Çok çok açıldı rengi. Mama vermiyorum ben. Doktorumuz 3 ay içinde kendiliğinden geçicek demişti. Sanırım öyle de olacak.