Kızlar 17 günlük bebeğim bugun ölçtürdük 3260 olmuş kilosu 3100 ile doğdu 2900 e düşmüştü ödemi gidince ama ben sütümü sagıyorum 60 cc veriyorum bebegım 1 saat sonra ağlayıp meme aramaya başlıyor bugun 45 cc verdim tam 1 saatte emzirdim hala meme arıyor versem emiyor doyuramıyormuyum ya sütümde öyle fışkırmıyor sıkınca geliyor herkes sen dokunmadan fışkırması gerekiyor senin sütün az diyor