Bebeğim 5 aylık olacak ve ben ise başlayacağım atak dönemi fırt zırt derken uyku eğitimi yok henüz.ki zaten atağımiz hala devam ediyor bence çocuğum memede uyumak istiyor akşamları emzirip tam uykuya geçmeden omzuma alıp pispisliyorum uyuyor gündüzler yarım saat 40 dk falan hamak var onda uyuyor veya aynı sekilde emiyor öyle uyuyor velhasıl kelam ben ise gitcem öğlen uykusuna tam yetişemiyorum bakici muhtemelen hamakta sallayacak başka türlü zaten yabancı da uyuyacagini sanmıyorum.Bakicisi olan arkadaşlar nasıl uyutuyor sizin bakiciniz, bebisiniz yadirgiyor mu? uykularında problem oluyor mu ?çözüm varsa nasıl aşılıyor ?cevaplar için şimdiden teşekkürler 🌺