O kendi canını acıtmayacak şekilde yapıyor zaten oğlum 20 aylık aynı anlattığınız gibi . Evde hiç umursamıyorum veya dikkatini dağıtmaya çalışıyorum köpek gelmiş aaa falan diyorum . Benim sorunum aynı hareketleri dışarda yapınca çok kötü oluyor . Sakinleşmiyor yolun ortasında kendini atıyor ağlıyor . Umursamama gibi bir lüks yok . Ne yapsam olmuyor sakinleşmiyor