Sevvoo içinizi rahat tutun ,ben daha 40ım cıkmadan annem kanser yüzünden ameliyat oldu ve ameliyati riskliydi .. simdi kemoterapi görüyor.. ben kücücük bebegimle ne gidebilmiştim ne ilgilenebildim.. babamda hasta kalamadı yanında akrabalar vs ama ne kadar bakabilirlerdiki ben olsam pamuk gibi bakardm..cok zor dönemlerdi simdi cok sükür hem bebegim büyüdü hem annem iyilesti.. insallah allah sifa versin cabucak toparlansn anneniz..