Alacaaa onun ismi robotluk değil düzen, benim çocuğum 1 yaşında doğduğundan beri aynı saat aralıklarında uyur. Ayarı bozulduğu zamanlar olur ki hanmefendi de bundan bahsetmis. Siz çocuğunuza düzen kuramadiniz diye, düzen Kurana robot deme hakkiniz yok.