Bebeğimin 3 gündür bir gözü kan gibi ılık steril bezlerle temizledim ilk gün geçmedi 2. Gün doktora götürdüm ilaç yazmadı ılık pansuman önerdi yani benim yaptığım uygulamayı bu gün 3. Gün ve sulanıyor çapaklanıyor kıpkırmızı ne yapabilirim 🙁pazartesi göz doktoruna mı götürsem