Mommm12 Arkadaşlar merhaba. Doğumdan sonra anal fissür oluştu yani makat çatlağı. Bi kaç aydır hiç sıkıntı yoktu ama biraz kabızlık ile birlikte bugün kanama başladı biraz yoğun şekilde. Başına gelen var mı? 😕😕
pogacayanakli_aylamm Mommm12 ben 4 ay cektim. AKIŞIK Kantoron özlü krem doye bi krem aldım 2 3 hafta kullandım. Cok sukur iyilesti. Ilerlemesine izin vermeyon daha deein yirtiklar oluyor insan lavaboya cikmak istemiyir o kadae aci çekiyordumki bir surude kanama olurdu
Banu- Mommm12 Üstte kalsın tuvalette ağlayacak duruma geliyorum doktora gitmem lazım ama bu konuyu ihmal ettim.