Henüz 1 haftalık anneyim. Oğlumu emziriyorum ama emme süresi bazen o kadar uzun sürüyor ki uyudu deyip bırakıyorum aniden uyanıyor. Sonra yine meme veriyorum tekrar oturup kalıyorum koltuğa bu böyle 2 saat sürüyor. Ama eve 15 dk bir meme 15 dk diğer meme falan dedi kafam çok karışık ya sütüm mü yetmiyor acaba çocuk boş boş meme mi emiyor doymuyor mu düşüncesi içimi yedi. Bir öğün mama bir öğün meme ver süt biriklensin diyen de var ne yapıcam sizler nasıl yaptınız? Yenidoğan emme süresi emzirme sıklığı bez sayısı falan ne kadar olmalı?