fairytaleofthestars Kızlar post açtım gören olmadı çok 17 günlük bebeğim için antibiyotik verdi dr göbek bağı için irin gelince dıştan bir şey yok içten geldi. Var mı bu kadar erken antibiyotik kullanmak zorunda kalan????
Arasbeyinannesi fairytaleofthestars bir bucuk aylıkken kullanmıstım bende pipisi şişmişti 1 hafta kullandık
tugba14 fairytaleofthestars doğduktan iki gün sonra kullandı maalesef yoğun bakımda kaldı kanında enfeksiyon çıkmıştı.Taburcu olur olmaz probiyotik kullanmaya başladık 3 aylık olmak üzere hala kullanıyoruz.
YorgunAnneyimvesselam57 2 aylikken falan kullanmistik ama okdr kucugu bilemiyorum ama doktr bilmese vermez heralde baska doktroda gidin yada arayin sorun oylede cevap veriyolar