Esoo1984 Kızlar raporum 11 ocakta bitiyor.2 çocuğum var sanırım 4 ay yarı zamanlı çalışma hakkım varmış.Süt izni vs ne gibi haklarım var özelde çalışıyorum
MinnakEgem Esoo1984 günde 1 bucuk saat Süt izin hakkınız oluyor 1 yaşına kadar yarı zamanlıyı ben kullanmadım bilmiyorum
sheesyelllow Esoo1984 Muhasebeciyim yarı zamanlı hiç duymadım sadece 6 ay ücretsiz izin hakkınız var birde süt izni var