eftoker ben ılk 6,5 ay cırtcırtlı korse kullandım, Yamunaya gecıs yaptıgımda bı haylı gecmısdı amelyatdan ama ben het alt karnımı yanı dıkısın ustunu tam saracak atlet gıyıp korseyıde ta dıkıs ıcerıde kalacak sekılde kapatdım. Asagıdan bır ıkı kopcasını takıp tam dıkıs ıcınde kalacak kadar cek asagıya