Selam, 12 ay once sezeryan dogum yaptim. Karnimda inanilmaz sislik var yogun gaz oldugu soylendi. Doktorlar ilac verdi ama surekli onlari kulkanmak istemiyorum, bagirsak gazi problemi yasayan ve dogal yolla atlatabilen varsa yazabilir mi? Hem agrisi hem vermis oldugu inanilmaz sislik cok rahatsiz edici.