2guzelinannesi 2 dısını ne zaman cıkardı? Benım kızım ılk kısını 8,5 aylıkken cıkardı. Doktor gec dıs cıkarma zamanı kalsıyum verılmelı dedı, verdık 1,5ay falan sonra 1-2 ay ara verıp yenıden 1,5ay verdık. Normal dıs cıkaran bebegede verıyor burda doktorlar, ayrıca ben haftada 4 kez falan kahvaltıda kendı yaptım lor peynırını verıyorum oyle seylerde faydalı kızım 15 aylık 10 tane dısı cıktı , tabı her bebekte farklı gorumcemınkı 17 aylık 14 tane dısı var o daha erken cıkardı