minnosunannesi06 Kizlar bisey sormak istiyorum size normal herzaman 26 gunde bir adet olurdum şu 3 aydir hep 30 gunde bir oluyorum qcaba neyden böyle degismistir cok aklima takildi
Rubab_Mommy minnosunannesi06 ben bekarken 24 ve ya 26 gunde bir olurdum.30 hic olmuyodu.Dogumdan sonra 28ci 30 cu gunde olmaya başladi