Esoo1984 11 ocakta doğum raporum bitiyor, Özelde çalışıyorum.2.cocugum 4 ay yarı zamanlı çalışma hakkım varmış galiba öyle okudum.Nasil oluyor işyeri dışında bir yere başvuru yapılıyor mu ?Bir de süt izni vs ne gibi haklarım var yardımcı olur musunuz ?