Kızlar kızım 7,5 aylık. Sadece emerek uykuya geçiyor. Çok mücadele ediyorum ama olmuyor. Bazen memeyi itiyor ağlıyor ağlıyor. Çok uykusu olsa bile uyumuyor. Zaten sabaha kadar memede asla bırakmıyor. Esir gibi oldum. Uykusuzluktan zombi gibi geziyorum. Uyku eğitimi aldıran var mı aranızda? Olumlu sonuçlar elde ettiniz mi??