Yasemin_68 gıda.muhendisi değilim ama yemekleri genelde 2 günden sonra yemem. Yumurta varsa icinde ertesi güne bile bırakmam. Birde yas pasta 2 günden fazla yenmezmis zehirlenerek tecrübe ettim. Yiyemiyorsan koy saklama kabına at buzluğa etli fasulye falan ben hep atıyorum