Aysegnc Kızlar 55 günlük bebeğim var Ve cildi cok kuru özellikle yüzü kuru ve soyuluyor. Mustelanın kremini almıstım ama alerji yaptı başka nemlendirici krem önersi olan var mıı ?
Mommqueen Aysegnc bebek ysğını kullanın mustelanın ilk aylar çok kuru oluyor bebeklern ciltleri krem yeterlı olmuyor bebek yağı en iysi oğlum 5,5 aylık hala bebek yağı kullanıyorum ben kreme gecmedm
YigitefeBey Aysegnc mustelanin her ürününü kullanmama rağmen kuruluk egzaması oldu oğlum doktora danışarak la Roche posay aldık kullanıyoruz o çok iyi geldi
Urazimmm Aysegnc benim bebeğiminde kuru doktorumuz incia apostil ciltler için nemlendirici kremi önerdi
Seda0651 Aysegnc Baby me nin kendi markasının losyonunu kullanıyorum günde 3 kez ama sadece yüzünde vardı bizim geçirdi 1 haftada