Bebeğiniz sarılık olabilir bence acil götürün ilerlemesin gerekirse saatte bir besleyin gerekirse mama verin ama doktora mutlaka götürün 10 güne kadar yapmaması bence 6 günlük bir Bebek için hiç normal değil çünkü doktorlar özellikle soruyor bebeğiniz yaptı mı diye sarılık ilk başta tüm bebeklerde oluyor bizim ki çok fazlaydı ve idrarını yapamıyordu mama meme derken şükür 🙏🏻 mutlaka götürün derim