Kızım 12 aylık 3 4 gündür tabiri caizse yapışık yaşıyoruz yani hep kucağı seven bir bebekti ama son günlerde 1 dk bile yere koydurmuyor kendini yemeğini kucağımda yiyor banyoyu kucağımda yapıyor üstümde uyuyor yani öyle böyle değil 1 saniye yere yanıma bırakamıyorum,gitmiyorum yani sadece yanımda oturacak kalkıyor kucağıma oturuyor asla temassız olmak istemiyor sizde böyle misiniz biz güvenli bağlanamadık mı yani elbette annesiyim hep beraber olmak isteyecek ama öyle böyle değil 1 saniye bile bırakamıyorum yere tuvalete kucağımdayken giriyorum 🤷