Mrymelam Merhabalar manuel göğüs pompası kullanıyorum ama zor gelmeye başladı , elektrikli almayı düşünüyorum ama yorumlarda hep zamanla gücünün düştüğü yazıyor. Kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı veya Manuel’e göre farklılıkları oluyor mu ?
Kayram64 Mrymelam manueli kullanmadım bilmiyorum ama ben lansinohun elektriklisini kullandım gayette yeterliydi tavsiye ederim
Sevda23 Mrymelam bende manual aldim memnun kalmadim suan lansinoh elektrikli kullaniyorum ve cok memnunum 👍
Mrymelam Sevda23 bende aynı markanın manuelini kullanıyorum elektriklisini almayı düşünüyorum zamanla güç düşüklüğü yaşadınız mı makinede
Banu- Mrymelam hayır içinde Beyaz ufak bir parça var yedekli çıkıyor kutudan. Birkaç ay sonra düşme hissettim ufak beyaz parçayı değiştirdim ilk gününe döndü.
kenankaan Mrymelam elektrikli Manuel’den her zaman için daha iyidir yorulmazsınız. Markalılarla ise medela bir numara, hastane tipi olan. Lansinoh da var bende, medela en iyisiydi çekim gücünde