Umutunannesi_65 Iyi akşamlar kızlar. Geçen gün bir post açtım bebeğim burnundan kusuyor diye. Bugün kontrole götürdüm sıkıntı yok dedi ama gaz damlası verdi bana. Adı (metsil) bu damlayi kullanan varmı?
Merve-miray Umutunannesi_65 Kızım küçükken kullanmıştım. Düzenli ve saatinde kullandığın zaman faydasını görürsün 😌
siyah3430 Umutunannesi_65 Damla kullanmadım bebeğin kaç aylık? Biz 5. Aya girdiğimiz ilk gün bitirdik. 6. Aya kadar geçiyor. Geçmiş olsun 🌸
Kayram64 Umutunannesi_65 gaz damlası bizde kullandık günde 4 defa 8 damla şeklinde az da olsa faydasını gördük diyebilirim öncesinde de biogaia ve sap simplex kullanmıştık onlar etkili olmadı
Yunusemreveannesi Umutunannesi_65 ben kullandım canim bwbegim aşırı derecede gazlı Bi bebekte düzenli günlük 3 kere kullanınca rahatladık çok sukur