Anonim11 Ya da akşam olduğunda ateşi her gün yükselen? Özellikle son 1 haftadır genelde böyle. Akşam 5-6 gibi uykusu geldiğinde 37,5 e çıkıyor şurup veriyorum ertesi gün akşama kadar normal. Akşam yine aynı. Böyle olan var mı acaba? Neden olur
Duyulurum Anonim11 kaç aylık? 37,5ta şurup vermek yerine ateşi rakip etmeyi tercih etmelisiniz. Diş dönemlerinde benim oğlumun da hafif ateşi oluyor, yükselmiyor müdahale gerekmiyor.
Splash-Splash-Love Anonim11 37 ateş değildir. 37 buçuk falan oluyorsa duş aldırmanızı tavsiye ederim. Ayrıca 37 buçuk bile bazen ateş sayılmıyor
Anonim11 Duyulurum 8 aylık belirtmeyi unutmuşum. Ama huzursuz oluyor belli dişten olduğunu düşündüm ama çıkmıyor bir türlü. Anlamıyorum gün içinde de normal
Anonim11 Splash-Splash-Love her akşam olunca açıkçası duş da aldırmadım,huzursuz ağrısı var gibi oluyor. Gündüz normal bir de anlamıyorum artık. Diş olsa 2 günde çıkmaz mıydı çıkmıyor da dişi
Splash-Splash-Love Anonim11 Diş 2 günde çıkmaz. Benim oğlum 4. Ayda başladı 6. Ayda çıkardı dişi. O yüzden dişte olabilir ama grip falan da olabilir. Sık sık ağrı kesici ateş düşürücü vermeyin. Duş aldırın, ince giydirin ona rağmen yükselirse sonra verin