selosunannesi laliko35 hayat Hastanesi’nde doğum yaptım ümit beye gidiyoruz orda ilkxrandevu ona oluşturulmuştu Ayşegül hanımı deneyeceğim
laliko35 selosunannesi bende orada dogum yaptim gece doğum yaptım nöbetçi hekim ayşegül hanımdı iyiki de o denk gelmiş biz çok memnunuz 🙏🙏❤
kuzeyiko21 Hayat Hastanesi’nin hiç bı doktorundan memnun kalmayan bitek biziz galiba umit bey övüldü medicaldeymis daha önce fakat aşırı ilgisiz ve mutsuz bı doktor sanırım. gerçekten özelde iyi bı doktor bulmak şans